tfc timecourse

Dr Peter Praamstra P.PRAAMSTRA at BHAM.AC.UK
Wed Aug 30 13:19:31 CEST 2006

Hi Robert,
you helpfully suggested how I can extract the timecourse of activity in a given freq band from
TFC representations:

> Doe maar
>    plot(freq.freq, '.')
> en lees de index van de beta frequentie af (index=nummer staat langs
> x-as, de fysieke frequentie langs y-as). Het freq.freq veld
> beschrijft de frequentie as in de data (net als freq.time en
> freq.label de twee andere assen beschrijven).
> Vervolgens kun je
>    plot(freq.time, freq.powspctrm(chanindx, freqindx, :))  % voor 1
> kanaal, of
>    plot(freq.time, freq.powspctrm(       :, freqindx, :))  % voor
> alle kanalen
> doen en krijg je power (vertikaal) tegen tijd (horizontaal).
> Alternatief kun je natuurlijk ook naar
>    plot(freq.time, sqrt(freq.powspctrm(chanindx, freqindx, :)))
> kijken voor de absolute amplitude in plaats van power (sqrt(pow)
> =amplitude).

However, freq and freq.freq seem to be undefined variables. Is that due to the TFCs being
imported from BESA rather than generated in FT? If so, any suggestions as to how else to
proceed?

(know this is trivial for proficient matlab users, but possibly relevant for other BESA/FT
users).

wirh best wishes,

Peter Praamstra